tirsdag 7. januar 2014

samlingspunkt


Kjøkkenøya er utvilsomt familiens samlingspunkt. Selv om jeg noen ganger tenker at øya ruver litt vel mye i allrommet hvor vi har åpen kjøkken/stue-løsning, ville jeg likevel ikke vært for uten.
Her sitter eldstemann gjerne og gjør leksene sine.
Gutta sitter her på morgenen og spiser frokosten sin. 

Har vi gjester i helgene, er det perfekt å sitte å skavle der mens vi en av oss står på andre siden og kokkelerer.
Innredingen vår er matt hvit fra Kvik. 
Benkeplaten på øya er hvitoljet eik, mens vi har valgt hvit stenplate i kompositt-sten rundt vasken.


Nå gjenstår bare å finne ut hva vi skal ha over benken.
 Jeg har ikke lyst på fliser (tror jeg ).
Siden kjøkkenet på en måte blir en del av stua, vil jeg heller ikke ta helt av med noe crazy valg heller. Foreløpig ligger det an til en hvit glassplate.

Men jeg tar gjerne i mot forslag!

Ha en herlig tirsdagskveld!


1 kommentar:

  1. Hei Line:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min;)
    Kjempefine bilder du tar:)
    Helt klart 2014-det store året!!;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett