torsdag 9. januar 2014

Fra hvitt til sort



Hadde det ikke vært for at jeg trives fantastisk godt i jobben min som journalist, 
så kan det godt hende maleryrket hadde vært noe for meg...
I alle fall synes jeg det er utrolig gøy å male. 
Noen ganger til samboerens store fortvilelse.
Så ofte blir det til at jeg går i gang med malingen mens han ikke er hjemme.
Lettere med tilgivelse enn tillatelse, er det ikke?
Som regel synes han faktisk det er helt i orden, og er vel egentlig bare glad for at han slipper selv.
I dag har jeg svingt  malerkosten igjen. 
Hvitt har blitt sort & resultatet er nok klart i morgen eller dagen etter.

Ha en fin torsdag!!

1 kommentar:

  1. gratulerer med nytt navn og ny blogg :-) gleder meg til å se hva som males sort, tipper kanskje en vegg? har selv ønsker om å male den ene veggen på soverommet i matt svart.

    SvarSlett