torsdag 30. januar 2014

Nytt på kjøkkenet



Etter snart to år i nytt hus har vi endelig fått somlet oss til å gjøre ferdig kjøkkenet. 
Det vil si, ferdig har det egentlig vært, men vi har manglet ett eller annet over kjøkkenbenken.
Jeg har vekslet mellom å ville ha fliser, stål, ingenting og glass.
Har sett på flere glassvarianter, men alle har hatt det lille grønnskjæret jeg ikke vil ha.





Men nå fant jeg er variant som er helt kritthvit, uten snev av grønt.  
Så da ble det glassplate under benken. ikke spesielt oppfinnsomt,
 jeg vet det. men siden kjøkkenet er en del av den åpne kjøkken/stueløsningen ville jeg ikke ha noe som tok for mye oppmerksomhet.
Jeg ble kjempefornøyd med resultatet. 
ikke for ruvende, men nok til å se at det er noe mer en en gipsvegg.

6 kommentarer:

  1. Hvor fant du glassplaten? Er på jakt etter en som ikke er grønn! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg kjøpte glassplaten på CG-.glass i Kristiansand. Men de selger sikkert samme varianter mange andre steder.
      http://www.cg-glass.no/

      Hilsen Line

      Slett
  2. Så lekre gåsunger, mine står i entreen nå:) de står så lenge:) NYDELIG!!! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Hihi...har hatt samme utfordringen.
    Har kjøpt glassplate nå, men den står nå her for jeg lurer på om jeg skal ha tapet bak ;)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kjøkken!! :)
    God fredag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hvitt og lekkert så langt øyet kan se! :)
    Jeg ville også valgt en helt blank glassplate - Slik som deg..
    Det ble veldig fint - Jeg er heller ikke den som går amok med farger og tapet på kjøkkenet! ;) *hehehe*

    Klem fra Heidi

    SvarSlett