onsdag 8. januar 2014

Funkishus med hotellstil




I jobben min som Bolig-journalist er jeg så heldig at jeg får besøke fine hjem hver eneste uke.
Vi forsøker å ha så stor variasjon som mulig på alle hjemmene vi besøker.
For noen uker siden var jeg på besøk hos en familie som har innredet huset sitt med inspirasjon fra de mange hotellene de har bodd på.  
Når man kommer inn i huset deres får man faktisk litt følelsen av å tre inn på et eksklusivt hotell.
 Hvis dere har lyst til å se mer av det stilige huset, så kan dere klikke dere inn 

1 kommentar:

  1. Hei, der er du jo ;)
    Fint navn på bloggen og velkommen tilbake fine du.
    For en kjekk jobb du har :)
    Drømmer om en jobb innen interiør jeg også...
    Ha en fortsatt fin uke og takk for fine ord inne hos meg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett