onsdag 9. juli 2014

gangen vår

NIB-utfordringen er i gang i igjen,
og i juli-måned spør nib- jentene om;
"Vises din personlighet i gangen?"



Hos oss gjør den definitivt det. 

 Siden jeg bor i et guttehus ( les: fotballhus) med tre sønner & en mann som spiller fotball, 
blir det en del gummikuler og kunstgress løpet av en dag.  
Heldigvis er vi heldige og har to innganger. 
For det meste bruker vi inngangen som går rett inn til vaskerommet. 
Praktisk og greit. 


For mens mor aller helst vil ha gangen ren og pen, er guttene av en annen oppfatning. 
I disse VM-tider finner jeg fotballstash, sko, og baller over alt.


Gangen dere ser på bildene her, representerer den fotballgale familien min og meg bra.
Litt av mitt, men mest av deres!
Og en tavle som hjelper oss holde styr på alle aktiviteter.




Klikk inn hos NIB for å se mange fine bidrag, og en drøss av personlighet!

1 kommentar:

  1. Så koselig entree og fine bilder i live aksjon :)!!! Masse lykke til med utfordringen og nydelig bidrag. Ha en fin sommer. Klem Ann Elin

    SvarSlett