mandag 17. februar 2014

opprydding


Er det noe jeg er utrolig dårlig på , så er det å fjerne ting fra klesskapet mitt. 
Jeg var mye flinkere før til å kvitte meg med ting jeg ikke bruker. 
Men i det siste har jeg nesten ikke fjernet en eneste ting. 
Jeg tenker at jeg sikkert får brukt for det en gang senere. 
Men fakta er jo at jeg gjør jo ikke det.
Så denne uka er det detox i klesskapet mitt som står på programmet. 
Jeg er ganske flink til å pakke bort guttenes klær- ta vare på det som kan brukes videre, og legge det bort i esker.
 Med tre sønner er det jo en del som kan gå i arv, av de klærne som er pent brukt.
Men i mitt skap har ikke blitt prioritert. 
Og det skal det bli endring på denne uka.
Hvordan er det med dere-har dere jevnlige opprydninger i klesskapet?

2 kommentarer:

  1. Godt å få ryddet av og til:).....jeg og minn mann har så lite klesskap og slåss om plassen, så der MÅ det ryddes jevnlig:) hi hi.....Men, det kan ofte også være fint å bruke plagg som glitrer eller er i fin lin som dekor på en henger i rommet også....:) Ha en fin ny uke! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. God kveld! :)

    Jeg ryddet i klesskapet i helgen faktisk. To fulle bæreposer fant veien til Fretex på mandag.. Deilig med en gjennomgang og gi "glemte" skatter videre til andre.
    Takk for koselig kommentar på min blogg <3

    Ha en herlig uke!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett